Bu sayfayı gorebilmeniz icin javascript aktif olmalıdır..
Lutfen browser'ınızdan Java Scripti Aktif hale getiriniz.
Java Scripti Aktif hale getirdikten sonra Click here to go back to Sağlık Merkez
 

Giriş Formu






Kayıp Parola?
Hesabınız yok mu? Kayıt Ol

Ziyaretçi İstatistikleri

Bugün22
Dün574
Bu Hafta1514
Bu Ay1514
Toplam987288

Son Yorum Yazıları

MS'de erken tedavi umut...
ms
insallah cözümü en kısa zamanda bulunur
21/01/08 17:57 Devamı...
Yazar: tomar

Sporcu çocuk nasıl beslenmeli?
sporcu çocuk nasıl beslenmeli?
ayyy çok güzel bir siteymiş bu site...
20/01/08 19:40 Devamı...
Yazar: sena

Ne kadar sağlıklısın? Mini...
Arka ayak
:grin İnsanlarda arka ayakmı var??
16/01/08 12:25 Devamı...
Yazar: Hasan Arsan

Türk kadınları kanseri...
meme kanseri
meme kanseri olmuş biri tedavi olduktan...
11/01/08 19:51 Devamı...
Yazar: aylin

Kanserin ilacı tütün!
kanserolduğunda yapılacaklar
meme kan seri olan tadavilerini...
11/01/08 19:43 Devamı...
Yazar: aylin



Kansere karşı kakao PDF Yazdır E-posta

Okunma Sayısı : 975    


Kakao Fincanı
Kakao içmenin, kalp rahatsızlığı, felç, kanser ve diyabet gibi hastalık risklerini yüzde 10 azaltabileceği belirlendi.

ABD'nin Harvard Tıp Fakültesi tarafından Panama'da yaşayan ve haftada her biri haftada 40 fincan kakao içen Kuna kabilesi üzerinde yapılan araştırmada, kakaonun içinde bulunan etken maddelerden "epicatechin"in büyük bir hastalık riskini önemli ölçüde azalttığı tespit edildi.

Araştırmayı yürüten Prof Norman Hollenberg, "Eğer bu gözlemler geleceği haber veriyorsa, yüzümüz kızarmadan bu bulguların tıp tarihinin en önemli gözlemleri arasında yer aldığını söyleyebiliriz" diyerek, kakaonun içindeki etken madde epicatechin'in Batı'nın en kötü beş hastalığından dördünü ortadan kaldırma potansiyeline sahip olduğunu kaydetti.

Bilim adamları, bulgular üzerine çay, şarap ve çikolatanın da içinde bulunan bu etken madde üzerinde daha fazla inceleme yapmaya karar verdi.

Bilimcilerin tespitine göre, diğer Panama halkından daha uzun yaşayan ve ileriki yaşlarda bunama hastalığına da yakalanmayan Kuna kabilesinin çoğu bireyleri için kakao, doğumdan ölüme kadar tek içtikleri şey.

Hekimler ise, araştırma sonuçlarını ilginç bulduklarına işaret ederken, genler ve diğer yaşam tarzı faktörlerinin de hastalık riski ve yaşam süresi konusunda rol oynadığı, ayrıca kalbi korumak için yüksek miktarda kakao tüketilmesini önermediklerini belirtiyor.

Please Enter New Tags Separated By Comma's
  Or Close

Valid XHTML 1.0 Transitional

   
Bu makaleyi sitenizde yayımlayın
Yazdır.
Arkadaşınıza gönderin
İlgili haberler

Anahtar kelimeler : Kansere karşı kakao


Okuyucu yorumları  RSS feed Yorum
 

Ortalama Üye Değerlendirmesi

   (0 Oylama)

 


Yorumunuzu ekleyin
İsim
E-mail
Başlik  
 
Yorum
 
Kullanımdakı İşaretler: 600
   Daha sonraki Yorumlar hakkında beni haberdar et
  This image contains a scrambled text, it is using a combination of colors, font size, background, angle in order to disallow computer to automate reading. You will have to reproduce it to post on my homepage
Lütfen resimde gördüğünüz karakterleri kutuya giriniz:

   
   

Gönderilen yeni yorum yok

 
< Önceki   Sonraki >

Arama