Okunma Sayısı : 1005  |
Bilinenin aksine, bebeklerin uzun süre anne sütü ile beslenmeleri, yetişkinlikte obez olmalarını engellemiyor.
ABD'de
International Journal of Obesity dergisinde yayımlanan araştırma
çerçevesinde, ülkede 35 bin hemşirenin 12 yıl boyunca incelendiği
belirtildi.Harvard's Brigham and Women's Hospital'dan
Karin Michels ve meslektaşlarının yaptığı araştırmada, söz konusu
hemşirelerin annelerinin emzirme alışkanlıklarının tespit edildiği ve
annenin bebeğini uzun süre emzirmesinin, çocuklarının yetişkinlikteki
beden kitle endeksleri üzerinde bir etkisinino lmadığının saptandığı kaydedildi.Bebeklerin
en az 6 aya kadar emzirilmelerinin, daha sağlıklı olmalarına yol açtığı
ve çocuklukta obez olma olasılığını azalttığı biliniyordu.
|
|
|
Okuyucu yorumları  |
|
Ortalama Üye Değerlendirmesi
(0 Oylama)
|
|
Yorumunuzu ekleyin
|