Bu sayfayı gorebilmeniz icin javascript aktif olmalıdır..
Lutfen browser'ınızdan Java Scripti Aktif hale getiriniz.
Java Scripti Aktif hale getirdikten sonra Click here to go back to Sağlık Merkez
 

Giriş Formu






Kayıp Parola?
Hesabınız yok mu? Kayıt Ol

Ziyaretçi İstatistikleri

Bugün27
Dün46
Bu Hafta358
Bu Ay312
Toplam924807

Son Yorum Yazıları

MS'de erken tedavi umut...
ms
insallah cözümü en kısa zamanda bulunur
21/01/08 17:57 Devamı...
Yazar: tomar

Sporcu çocuk nasıl beslenmeli?
sporcu çocuk nasıl beslenmeli?
ayyy çok güzel bir siteymiş bu site...
20/01/08 19:40 Devamı...
Yazar: sena

Ne kadar sağlıklısın? Mini...
Arka ayak
:grin İnsanlarda arka ayakmı var??
16/01/08 12:25 Devamı...
Yazar: Hasan Arsan

Türk kadınları kanseri...
meme kanseri
meme kanseri olmuş biri tedavi olduktan...
11/01/08 19:51 Devamı...
Yazar: aylin

Kanserin ilacı tütün!
kanserolduğunda yapılacaklar
meme kan seri olan tadavilerini...
11/01/08 19:43 Devamı...
Yazar: aylin



Soğuk algınlığı grip nezle
Tatilde kışkırtan lezzetlere dikkat! PDF Yazdır E-posta
Akşamüstü kurabiyeleri, patates kızartması, buz gibi bira, dondurmalar, kekler tatilin en keyifli anları belki...

Ama tatil sonrası tartıya çıktığınızda bir sürprizle karşılaşmak istemiyorsanız kalori ve yağ içeriği yönünden zengin olan bu besinleri tüketirken dikkat etmelisiniz.Örneğin patates kızartması yemek sizin büyük zevkinizse; bir kez de baharatlarla lezzetlendirilmiş patates ızgarasını deneyin veya dondurulmuş patatesi fırınlayın. Unutmayın ki 1 küçük boy patates, bir dilim ekmeğe eşittir.

Haberin devamı...
 
Kadınların dostu kahve! PDF Yazdır E-posta
Kadınların dostu kahve!
Günde üç fincan kahve, 65 yaşının üzerindeki kadınların hafızalarını koruyucu etkiye sahip.
Fransız Ulusal Sağlık ve Tıbbi Araştırmalar Enstitüsü'nün (Inserm) Lizbon Üniversitesi ile ortaklaşa yaptığı araştırmada, günde en az üç fincan kahve veya 6 fincan çayın, günde sadece bir fincan veya daha az içenlerle kıyaslandığında hafızayı koruyucu etkisi bulunduğu ortaya çıktı. 65 ve daha yaşlı 4 bin 197 kadın ve 2 bin 820 erkeğin kafein tüketimi ile hafıza, dil ve mantık yürütme gibi ''tanımaya değin'' entellektüel peroformansları arasındaki ilişkinin, 4 yıl boyunca elde edilen veriler ve bir istatistik modeli oluşturularak değerlendirildiği araştırmada, kafeinin sadece kadınlarda hafızayı koruyucu etkisi olduğu tespit edildi.
Haberin devamı...
 
Az ye zinde yaşa PDF Yazdır E-posta
Az ye zinde yaşa
Acıktığınız için değil, zevk aldığınız için yemek yerseniz kaçınılmaz biçimde kilo alır ve sağlığınızı tehlikeye atarsınız.

Eğer yemek yeme bağımlılığınız varsa, önerilerimize kulak vererek bundan bir an önce kurtulmaya bakın Bazı insanlar yemek yemek bazıları da doymak için yaşar. Birinci gruptakiler için yemek yemek vücudun temel ihtiyacı olmasından öte bir süre sonra vazgeçilmez zevkler arasında yer almaya başlar. Her kültürün temelinde yatan ziyafetler, toplu yemek yeme zevki ve misafirperverlik dikkat çekici farklara dayansa da aynı temeldedir özünde. Her eğlencenin bir parçasında mutlaka yemek vardır.

Haberin devamı...
 
Lipoliz korku saçıyor! PDF Yazdır E-posta
Lipoliz korku saçıyor!
Avrupa ve Amerikada oldukça yaygın şekilde kullanılan, etkili bir bölgesel yağ eritme yöntemi olan Lipoliz hakkında, yetkililer uyarıyor.

Lipoliz enjeksiyonu, 'yağ yakma adıyla ilişkilendirilerek, doktor ofislerinde veya özel kliniklerde yapılan bir seri iğne ile yağın eritilmesini sağlıyor. Ama yetkililer prosedüre hem tesiri hakkında çok az bilgi sahibi olunduğu hem de uzun dönem etkilerinden bihaber olunması sebebiyle sıcak bakmıyorlar.ipoliz iğnelerini yaptıran hastalar göbeklerine, kalçalarına, boyunlarına, üst kollarına ve diğer inceltmek istedikleri yağlı bölgelerine seriler halinde iğneler oluyorlar. Hedef bölgeye veya kliniğin yöntemlerine bağlı olarak ikiden dörde kadar değişebilen hafta aralıklarıyla belirlenmiş yaklaşık altı seansta 5 ila 25 iğne oluyorlar. Pratisyenler lipoliz iğnelerinin hissini arı sokmasına benzetirken, bazı hastalar bunun ciddi şekilde yetersiz kalan bir ifade olduğunu söylüyorlar.

Haberin devamı...
 
'Akdeniz diyeti'nden vazgeçmeyin! PDF Yazdır E-posta
'Akdeniz diyeti'nden vazgeçmeyin!
Bitkisel kaynaklı besinler, çeşitli kronik hastalıkları, özellikle koroner, kalp hastalığı ve bazı kanser türlerini geriletiyor.

Akdeniz yemeklerinin önemli bir kısmını sebzeler oluşturur, yıl boyu her mevsimde bol olan sebze sıkça yenilir. Yemek hazırlanırken mümkün olduğunca yiyeceğin doğallığını bozmadan pişirmeye özen gösterilir. Yemeklerde ağız tadı önemli olduğu kadar, görünüşe de çok önem verilir ve göze hitap etmesi için doğal garnitürlerle (yeşil veya siyah zeytin, yeşil sebzeler, kuru üzüm kullanılır) süslenir.

Haberin devamı...
 
<< Başa Dön < Önceki 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sonraki > Sona Git >>

Sonuçlar 31 - 36 Toplam: 64

Arama