Bu sayfayı gorebilmeniz icin javascript aktif olmalıdır..
Lutfen browser'ınızdan Java Scripti Aktif hale getiriniz.
Java Scripti Aktif hale getirdikten sonra Click here to go back to Sağlık Merkez
 

Giriş Formu






Kayıp Parola?
Hesabınız yok mu? Kayıt Ol

Ziyaretçi İstatistikleri

Bugün597
Dün905
Bu Hafta3543
Bu Ay10849
Toplam1024393

Son Yorum Yazıları

MS'de erken tedavi umut...
ms
insallah cözümü en kısa zamanda bulunur
21/01/08 17:57 Devamı...
Yazar: tomar

Sporcu çocuk nasıl beslenmeli?
sporcu çocuk nasıl beslenmeli?
ayyy çok güzel bir siteymiş bu site...
20/01/08 19:40 Devamı...
Yazar: sena

Ne kadar sağlıklısın? Mini...
Arka ayak
:grin İnsanlarda arka ayakmı var??
16/01/08 12:25 Devamı...
Yazar: Hasan Arsan

Türk kadınları kanseri...
meme kanseri
meme kanseri olmuş biri tedavi olduktan...
11/01/08 19:51 Devamı...
Yazar: aylin

Kanserin ilacı tütün!
kanserolduğunda yapılacaklar
meme kan seri olan tadavilerini...
11/01/08 19:43 Devamı...
Yazar: aylin



HEPSI |0-9 |A |B |C |D |E |F |G |H |I |J |K |L |M |N |O |P |Q |R |S |T |U |V |W |X |Y |Z

Sağlık Kanser

Search by tag : sigara, kanser, tiryaki, Meyve ve sebze diyeti kurtarıcı değil, Sağlık, Kanser

 

Sonuçlar 1 - 8 Toplam: 8
Üzümlerden elde edilen şaraplar kanser, alzheimer ve koroner kalp hastalıklarına karşı korunma sağlıyor Ege Üniversitesi Ege Meslek Yüksekokulu konferans salonunda, yürütücülüğünü Pr...
30/11/2007 | 676 Hits | (0 oy) | Print | Email

Kanser nedeniyle gerçekleşen ölümlerin yaklaşık yarısının sigara kullanımına bağlı olduğunu bildirildi. Kocaeli Üniversitesi  Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Kazım Uygun,&n...
11/11/2007 | 1032 Hits | (0 oy) | Print | Email | Read more...

Kilo kontrolü, egzersiz, hormon içeren ilaçları daha az kullanma gibi basit yöntemlerle meme kanseri riski büyük oranda azaltılabiliyor.   İngiltere Kanser Araştırmaları Vakfı tarafından yapıl...
02/10/2007 | 1307 Hits | (0 oy) | Print | Email | Read more...

Türkiye'de kadınların, erken tanı konulduğu zaman tamamen tedavi edilebilir bir hastalık olan meme kanserini önemsemedikleri bildirildi.   Falez Rotary Kulübü tarafından Antalya'da düzenlenen "Erken Ta...
11/09/2007 | 2982 Hits | (0 oy) | Print | Email | Read more...

Kansere karşı koruma sağlayan D vitaminin vücut güneşe maruz kaldığında oluşması nedeniyle günde 10-15 dakika güneşte kalmanın kanseri önleyebilceği bildirildi. İngiliz araştırmacılar, kansere karşı koruma sağlay...
24/08/2007 | 1542 Hits | (0 oy) | Print | Email | Read more...

ABD'li bilim adamları rahim ağzı kanserine karşı geliştirdikleri bir ilaçta tütün kullanıyorlar. ABD'li bilim adamları rahim ağzı kanserine karşı geliştirdikleri bir ilaçta tütün kullanıyor. Rahim ağzı...
31/07/2007 | 3825 Hits | (0 oy) | Print | Email

ABD'de yapılan bir araştırmada, egzersiz ve kahvenin, güneş ışınlarının neden olduğu cilt kanserinden koruduğu ortaya çıktı. New Jersey'deki Rutgers Üniversitesi'nde yapılan ve Proceedings for the National Academy o...
30/07/2007 | 1424 Hits | (0 oy) | Print | Email | Read more...

Fazla miktarda meyve ve sebze yemek, meme kanserine yeniden yakalanma riskini azaltmıyor. ABD'de yapılan bir araştırma, doktorun önerdiğinden fazla meyve ve sebze yemenin, daha önce meme kanseri tedavisi görmüş ka...
18/07/2007 | 1207 Hits | (0 oy) | Print | Email

  

Arama